سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده

صفحه 1-18
آفرین اخوان؛ فرزانه جهادی نائینی؛ محمدحسین ابویی

2.

شناسایی و ساختاردهی عوامل موثر بر توسعه تجارت

صفحه 19-48
پیمان غفاری آشتیانی؛ مریم کشاورز رضایی

3.

تأثیر قصد خرید محصولات سبز بر خرید واقعی محصولات با تعدیلگی درآمد

صفحه 49-75
فرشته قویدل؛ علی قلی پورسلیمانی

4.

تأثیر انگیزه های مصرف اخلاقی بر رضایت از خرید مصرف کنندگان پوشاک با رفتار مصرف اخلاقی

صفحه 77-105
یاسان اله پوراشرف؛ قاسمعلی شیری؛ حیدر عباس پور

5.

بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی

صفحه 107-131
فاطمه شریفی؛ علی شجاع؛ فراز صادق وزیری

6.

ارزیابی نگرش به خرید کالاهای تقلبی و تمایل خرید از بازار خاکستری

صفحه 133-163
اکبر بهمنی؛ حسین بلوچی

7.

اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه

صفحه 165-183
فخرالدین معروفی؛ آرمان احمدی زاد؛ بهروز مرادی؛ حیدر محمدی

8.

تبیین رقابتپذیری در شرکت های مهندسی و مهندسین مشاور ایران د ر حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

صفحه 185-213
رضا بندریان؛ سید محمد حسین جزایری موسوی

9.

توسعه محصولات جدید مبتنی بر مدیریت ارتباط با مشتری و گرایش کارآفرینی

صفحه 215-238
سید جعفر زنوزی؛ پریسا قهرمان‌پور

10.

قابلیت مشتری‌محوری و مزیت رقابتی با نوآوری ارائه خدمات

صفحه 239-257
فاطمه بیات؛ بهروز قلیچ لی؛ اکبر عالم تبریز

11.

تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد

صفحه 259-289
مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ محسن اکبری؛ سیده صدف وشکائی نژاد

12.

تأثیر محیط نهادی و کارآفرینی راهبردی بر عملکرد کسب وکارهای ورزشی

صفحه 291-317
پیام کیشانی؛ زینب مندعلی زاده؛ اسفندیار خسرویزاده

13.

تاثیر جهت گیری‌های راهبردی سازمان بر عملکرد مالی توسعه محصول جدید

صفحه 319-346
کیوان پناهی؛ سعید نجفی

14.

تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند

صفحه 347-368
فاطمه زاهدی؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد

15.

آسیب شناسی شبکه توزیع سوهان در قم

صفحه 369-398
نوید شفیعی؛ میثم شهبازی؛ محمدحسین رحمتی؛ مهدی فرمانی

16.

مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی

صفحه 399-423
کریم آتشگر؛ فاطمه میرشفیعی

17.

طراحی فضای داخلی فروشگاه‌ها بر اساس شبیه‌‌سازی الگوی حرکتی افراد

صفحه 425-445
مهری شهریاری؛ داود فیض؛ عظیم زارعی؛ احسان کاشی

18.

چالش‌های ارتقای سطح اثربخشی بنگاه های خدمات الکترونیک از نگاه سیاستگذاران دولتی

صفحه 447-487
محمد لگزیان؛ روح اله باقری؛ یاسمن نوروزی نیک

19.

نگاشت شناختی مؤلفه‌های نوآوری در محصولات فراسودمند غذایی

صفحه 489-509
محسن برزگری اردکانی؛ ابوالفضل کزازی؛ جهانیار بامداد صوفی؛ سید حبیب‌اله طباطبائیان

20.

تبیین الگوی همکاری رقابتی برای ورود به بازار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

صفحه 511-538
الهام وحیدی نیا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ ندا عبدالوند