سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

زاهدی, فاطمه, اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه. (1399). تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), 347-368. doi: 10.22034/jbar.2021.1591
فاطمه زاهدی; مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی زاد. "تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 24, 1399, 347-368. doi: 10.22034/jbar.2021.1591
زاهدی, فاطمه, اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه. (1399). 'تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), pp. 347-368. doi: 10.22034/jbar.2021.1591
زاهدی, فاطمه, اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه. تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید مصرف‌کننده با نگرش به تبلیغ و برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(24): 347-368. doi: 10.22034/jbar.2021.1591