سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ابراهیم پور ازبری, مصطفی, اکبری, محسن, وشکائی نژاد, سیده صدف. (1399). تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), 259-289. doi: 10.22034/jbar.2021.1605
مصطفی ابراهیم پور ازبری; محسن اکبری; سیده صدف وشکائی نژاد. "تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 24, 1399, 259-289. doi: 10.22034/jbar.2021.1605
ابراهیم پور ازبری, مصطفی, اکبری, محسن, وشکائی نژاد, سیده صدف. (1399). 'تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), pp. 259-289. doi: 10.22034/jbar.2021.1605
ابراهیم پور ازبری, مصطفی, اکبری, محسن, وشکائی نژاد, سیده صدف. تأثیر رفتار خلق ارزش مشترک مشتری با ترجیح برند بر قصد خرید مجدد. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(24): 259-289. doi: 10.22034/jbar.2021.1605