سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

شریفی, فاطمه, شجاع, علی, صادق وزیری, فراز. (1399). بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), 107-131. doi: 10.22034/bar.2021.8531.2306
فاطمه شریفی; علی شجاع; فراز صادق وزیری. "بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 24, 1399, 107-131. doi: 10.22034/bar.2021.8531.2306
شریفی, فاطمه, شجاع, علی, صادق وزیری, فراز. (1399). 'بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), pp. 107-131. doi: 10.22034/bar.2021.8531.2306
شریفی, فاطمه, شجاع, علی, صادق وزیری, فراز. بررسی تاثیر برندینگ داخلی بر رفتار شهروندی سازمانی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(24): 107-131. doi: 10.22034/bar.2021.8531.2306