سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

آتشگر, کریم, میرشفیعی, فاطمه. (1399). مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), 399-423. doi: 10.22034/bar.2021.2104
کریم آتشگر; فاطمه میرشفیعی. "مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 24, 1399, 399-423. doi: 10.22034/bar.2021.2104
آتشگر, کریم, میرشفیعی, فاطمه. (1399). 'مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), pp. 399-423. doi: 10.22034/bar.2021.2104
آتشگر, کریم, میرشفیعی, فاطمه. مدیریت تجربه مشتری بانک‌ها و بهبود شاخص‌های عملکردی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(24): 399-423. doi: 10.22034/bar.2021.2104