سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

معروفی, فخرالدین, احمدی زاد, آرمان, مرادی, بهروز, محمدی, حیدر. (1399). اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), 165-183. doi: 10.22034/bar.2021.9396.2493
فخرالدین معروفی; آرمان احمدی زاد; بهروز مرادی; حیدر محمدی. "اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 24, 1399, 165-183. doi: 10.22034/bar.2021.9396.2493
معروفی, فخرالدین, احمدی زاد, آرمان, مرادی, بهروز, محمدی, حیدر. (1399). 'اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), pp. 165-183. doi: 10.22034/bar.2021.9396.2493
معروفی, فخرالدین, احمدی زاد, آرمان, مرادی, بهروز, محمدی, حیدر. اثرگذاری اعتماد بر تمایلات خرید مجدد و حمایت مشتریان از شرکت‌های بیمه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(24): 165-183. doi: 10.22034/bar.2021.9396.2493