سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

اخوان, آفرین, جهادی نائینی, فرزانه, ابویی, محمدحسین. (1399). تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), 1-18. doi: 10.22034/bar.2021.4273.1534
آفرین اخوان; فرزانه جهادی نائینی; محمدحسین ابویی. "تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 24, 1399, 1-18. doi: 10.22034/bar.2021.4273.1534
اخوان, آفرین, جهادی نائینی, فرزانه, ابویی, محمدحسین. (1399). 'تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(24), pp. 1-18. doi: 10.22034/bar.2021.4273.1534
اخوان, آفرین, جهادی نائینی, فرزانه, ابویی, محمدحسین. تبیین بخش‌بندی مشتریان بازارهای صنعتی با نقشه های خودسازمان ده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(24): 1-18. doi: 10.22034/bar.2021.4273.1534