سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده

صفحه 1-23
محسن اکبری؛ مصطفی ابراهیم پور ازبری؛ عباس درجانی

2.

تاثیر خدمات لجستیکی، بندری و زیرساخت‌ها بر رضایت ازخدمات ترانزیتی با استفاده از تحلیل اهمیت-عملکرد ( در منطقه آزاد تجاری-صنعتی اروند)

صفحه 25-43
بلقیس باوی؛ علی جهانگیری

3.

تحلیل تاثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر پاسخ‌های مشتری

صفحه 45-68
حسین رضائی دولت آبادای؛ مجید محمدشفیعی؛ سیده نفیسه حسینی

4.

ارائه مدل شناخت ارزش طول عمر مشتریان (CLV) (مورد مطالعه: شعب بانک ملی-شهر چالوس)

صفحه 69-89
محمدرحیم اسفیدانی؛ فاطمه توپااسفندیاری

5.

الگوپذیری صادرات غیرنفتی کشور از نوسانات نرخ ارز

صفحه 91-113
منصوره علیقلی؛ عطاالله برادران

6.

بررسی تاثیر انواع موانع جابجایی مشتریان بر وفاداری آن ها (مطالعه موردی: مشتریان بانک ملت شهر تهران)

صفحه 115-140
زینب زارع پور؛ اسدالله کردناییج؛ الهه شهابی

7.

تأثیر عوامل و موانع خاص شرکت بر استراتژی ورود آنها به بازارهای بین‌المللی با استفاده از تکنیک مدل یابی معادلات ساختاری (مورد مطالعه: شرکت‌های فعال در حوزه خشکبار)

صفحه 141-161
یوسف پاشازاده؛ زهرا عادل

8.

تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای

صفحه 163-180
سید عباس ابراهیمی؛ عظیم زارعی؛ آیدا بهرامی

9.

ارائه الگوی رقابت‌پذیری در مناطق آزاد تجاری

صفحه 181-207
میثم شفیعی رودپشتی؛ فرشته بهرامی؛ فاطمه کریمی شوهانی

10.

عارضه یابی صادرات بخش کشاورزی ایران

صفحه 209-245
مهنا شاهمرادی؛ حسین آگهی؛ امیرحسین علی بیگی

11.

طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی

صفحه 247-268
ابراهیم حشمتی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ علی بدیع زاده

12.

تبیین رفتار جنون خرید

صفحه 269-294
روح الله سهرابی؛ مصطفی رضایی راد؛ مونیکا موسوی

13.

ارائه مدل هماهنگی سه‌گانه‌های خدمات کسب‌و‌کار: مطالعه‌ای داده‌بنیاد در صنعت خودرو ایران

صفحه 295-320
عزت الله اصغری زاده؛ محمدرضا صادقی مقدم؛ حبیب کراری

14.

ارتقاء عملکرد کسب و کار با بهبود بهرهوری و سودآوری خط تولید

صفحه 321-345
مصطفی زندیه؛ سیما مطلبی

15.

چابکی بازاریابی خدمات، مفهوم پردازی و توسعه مقیاس

صفحه 347-371
سیدمحمد طباطبایی نسب؛ رقیه محمدیان یزد

16.

بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)

صفحه 373-402
عذرا نژادفتحی؛ فریبا نظری

17.

کارکردهای مدیریت دانش بازاریابی بر توانمندسازی مزیت های رقابتی

صفحه 403-425
سیده سروناز سلیلی؛ محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ عباسعلی حاجی کریمی