سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ابراهیمی, سید عباس, زارعی, عظیم, بهرامی, آیدا. (1398). تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), 163-180. doi: 10.22034/jbar.2019.1554
سید عباس ابراهیمی; عظیم زارعی; آیدا بهرامی. "تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 21, 1398, 163-180. doi: 10.22034/jbar.2019.1554
ابراهیمی, سید عباس, زارعی, عظیم, بهرامی, آیدا. (1398). 'تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), pp. 163-180. doi: 10.22034/jbar.2019.1554
ابراهیمی, سید عباس, زارعی, عظیم, بهرامی, آیدا. تأثیر جو فروشگاه و سهولت دریافت خدمات بر رفتار خرید مجدد با میانجیگری رضایت مصرف کننده در فروشگاه های خرده فروشی زنجیره ای. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(21): 163-180. doi: 10.22034/jbar.2019.1554