سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1398). طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), 247-268. doi: 10.22034/jbar.2019.1557
ابراهیم حشمتی; حمیدرضا سعیدنیا; علی بدیع زاده. "طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 21, 1398, 247-268. doi: 10.22034/jbar.2019.1557
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. (1398). 'طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), pp. 247-268. doi: 10.22034/jbar.2019.1557
حشمتی, ابراهیم, سعیدنیا, حمیدرضا, بدیع زاده, علی. طراحی مدل مدیریت تجربه مشتری خدمات بانکی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(21): 247-268. doi: 10.22034/jbar.2019.1557