سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

نژادفتحی, عذرا, نظری, فریبا. (1398). بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه). کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), 373-402. doi: 10.22034/jbar.2019.1562
عذرا نژادفتحی; فریبا نظری. "بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 21, 1398, 373-402. doi: 10.22034/jbar.2019.1562
نژادفتحی, عذرا, نظری, فریبا. (1398). 'بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه)', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), pp. 373-402. doi: 10.22034/jbar.2019.1562
نژادفتحی, عذرا, نظری, فریبا. بررسی کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس شناخت واکنش مشتریان و ارائه الگوی لازم جهت افزایش فروش (مطالعه موردی؛ شعب موزه – کافه تارمه). کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(21): 373-402. doi: 10.22034/jbar.2019.1562