سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, درجانی, عباس. (1398). تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), 1-23. doi: 10.22034/jbar.2019.1547
محسن اکبری; مصطفی ابراهیم پور ازبری; عباس درجانی. "تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 21, 1398, 1-23. doi: 10.22034/jbar.2019.1547
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, درجانی, عباس. (1398). 'تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(21), pp. 1-23. doi: 10.22034/jbar.2019.1547
اکبری, محسن, ابراهیم پور ازبری, مصطفی, درجانی, عباس. تأثیر تقلید برند بر اجتناب از برند تقلیدی: نقش تعدیل گر اخلاق گرایی مصرف‌کننده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(21): 1-23. doi: 10.22034/jbar.2019.1547