سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

تاثیر عوامل سطح شرکتی و سطح نیروی کار بر عملکرد کسب و کارهای کوچک ایران

صفحه 1-50
مهدی رسولی قهرودی؛ الهه سیدی؛ عادل آذر

2.

تاثیر آمادگی فناورانه مشتریان بانک بر رضایت با میانجی‌گری کیفیت و ارزش درک شده از خدمات، اعتماد مشتریان

صفحه 51-81
مهران عابد خراسانی؛ علیرضا پویا؛ آذر کفاش‌پور

3.

طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند

صفحه 83-110
نیوشا ده بینی؛ محمد حقیقی؛ عبدالخالق غلامی

4.

واکاوی سازه های موثر بر رفتار مصرف کننده در مدیریت سرمایه اجتماعی و تسهیل پیاده سازی بازارهای محلی آب

صفحه 111-131
مائده ربانی مهر؛ علی صنایعی؛ علی کاظمی

5.

تأثیر کیفیترابطهبر رفتارهای اقتصادی مشتریانباشگاههای ورزشی

صفحه 133-158
کریم زهره وندیان؛ ایمان غفاری؛ محمد زهره وندیان

6.

تبیین مدل رفتار خرید آتی خریداران لوازم خانگی

صفحه 159-184
ایلیا امینی نژاد؛ حسین وظیفه دوست؛ افسانه زمانی مقدم

7.

طراحی و تبیین مدل آمادگی جاری‌سازی راهبردهای گروه صنایع غـذایی

صفحه 187-208
محمد محمودی میمند؛ محمد جلالی؛ مهدی اکبری

8.

شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیه‌ای بیمه‌گذار

صفحه 209-234
هاشم آقازاده؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی

9.

تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند

صفحه 235-260
نسیم کریم زاده؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی زاد

10.

کارکردهای ابعاد مدیریت دانش در کارایی زنجیره تامین گندم شرکت بازرگانی دولتی ایران

صفحه 261-296
سید جلال موسوی شمس آباد؛ حسینعلی بهرام زاده؛ مصیب سامانیان

11.

مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت‌های معدنی سنگ آهن استان یزد

صفحه 297-329
محسن عسکری؛ علیرضا ناصرصدرآبادی؛ سیدحیدر میرفخرالدینی؛ علی مروتی شریف آبادی

12.

طراحی و تبیین الگوی استراتژی‌های بازاریابی و فروش در صنعت پخش مواد غذایی

صفحه 331-369
مهدی حقیقی کفاش؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ وحید خاشعی؛ رضا هاجری

13.

تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات

صفحه 371-394
محمد فاریابی؛ سعیده عزیزخواه آلانق

14.

تاثیر بازی‌وارسازی بر تجربه دیجیتال و درگیرسازی مشتری

صفحه 395-418
سیدامیرمحسن موسوی؛ مهدی شامی زنجانی

15.

توسعه و اعتبار بخشی مقیاس اندازه گیری تجربه مهمان‌نوازی و تاثیر آن بر رضایت مشتری

صفحه 419-445
سعید سعیدا اردکانی؛ سیدمحمد طباطبایی نسب؛ حامد دباغی

16.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت

صفحه 447-473
نادر اسکندری؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ حسین رحیمی کلور

17.

طراحی مدل رفتار مشتریان بانکی در رسانه‌های اجتماعی برخط

صفحه 475-497
اسماعیل ملک اخلاق؛ یوسف محمدکریمی؛ داود طالبی

18.

تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک

صفحه 499-528
سعید احمدی؛ ناصر یزدانی؛ فاطمه کاظمی

19.

تاثیر نگرش محیطی بر رفتار خرید سبز

صفحه 529-556
فهیمه دوست حسینی؛ علیرضا رجبی پور؛ زهره السادات دعائی

20.

بخش‌بندی خوشه‌ای و مدل ارتباطی ال آر اف ام مشتریان صنعت بیمه

صفحه 557-585
ابوالقاسم ابراهیمی؛ کاظم عسکری فر؛ امین نیکبخت