سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

فاریابی, محمد, عزیزخواه آلانق, سعیده. (1400). تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), 371-394. doi: 10.22034/bar.2021.12978.3305
محمد فاریابی; سعیده عزیزخواه آلانق. "تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 25, 1400, 371-394. doi: 10.22034/bar.2021.12978.3305
فاریابی, محمد, عزیزخواه آلانق, سعیده. (1400). 'تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), pp. 371-394. doi: 10.22034/bar.2021.12978.3305
فاریابی, محمد, عزیزخواه آلانق, سعیده. تاثیر ساختار تجارت اجتماعی بر قصد خرید با میانجی اعتماد و جستجوی اطلاعات. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(25): 371-394. doi: 10.22034/bar.2021.12978.3305