سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

کریم زاده, نسیم, اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه. (1400). تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), 235-260. doi: 10.22034/jbar.2021.1590
نسیم کریم زاده; مجید اسماعیل پور; منیژه بحرینی زاد. "تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 25, 1400, 235-260. doi: 10.22034/jbar.2021.1590
کریم زاده, نسیم, اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه. (1400). 'تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), pp. 235-260. doi: 10.22034/jbar.2021.1590
کریم زاده, نسیم, اسماعیل پور, مجید, بحرینی زاد, منیژه. تاثیر ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت مشتری با مولفه‌های آگاهی، شهرت و اعتماد به برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(25): 235-260. doi: 10.22034/jbar.2021.1590