سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

اسکندری, نادر, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین. (1400). تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), 447-473. doi: 10.22034/bar.2021.13666.3444
نادر اسکندری; محمد باشکوه اجیرلو; حسین رحیمی کلور. "تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 25, 1400, 447-473. doi: 10.22034/bar.2021.13666.3444
اسکندری, نادر, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین. (1400). 'تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), pp. 447-473. doi: 10.22034/bar.2021.13666.3444
اسکندری, نادر, باشکوه اجیرلو, محمد, رحیمی کلور, حسین. تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها بر واکنش مصرف‌کننده با تعدیل گری شایستگی‌های محوری شرکت. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(25): 447-473. doi: 10.22034/bar.2021.13666.3444