سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

احمدی, سعید, یزدانی, ناصر, کاظمی, فاطمه. (1400). تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), 499-528. doi: 10.22034/bar.2021.13798.3479
سعید احمدی; ناصر یزدانی; فاطمه کاظمی. "تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 25, 1400, 499-528. doi: 10.22034/bar.2021.13798.3479
احمدی, سعید, یزدانی, ناصر, کاظمی, فاطمه. (1400). 'تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), pp. 499-528. doi: 10.22034/bar.2021.13798.3479
احمدی, سعید, یزدانی, ناصر, کاظمی, فاطمه. تأثیر آمیخته بازاریابی بر عملکرد سودآوری برند با تأکید بر ارزش ویژه برند خشکپاک. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(25): 499-528. doi: 10.22034/bar.2021.13798.3479