سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ده بینی, نیوشا, حقیقی, محمد, غلامی, عبدالخالق. (1400). طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), 83-110. doi: 10.22034/jbar.2021.1608
نیوشا ده بینی; محمد حقیقی; عبدالخالق غلامی. "طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 25, 1400, 83-110. doi: 10.22034/jbar.2021.1608
ده بینی, نیوشا, حقیقی, محمد, غلامی, عبدالخالق. (1400). 'طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(25), pp. 83-110. doi: 10.22034/jbar.2021.1608
ده بینی, نیوشا, حقیقی, محمد, غلامی, عبدالخالق. طراحی الگوی تصمیم به خرید با کارکردهای برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(25): 83-110. doi: 10.22034/jbar.2021.1608