سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی

صفحه 1-29
مریم اخوان خرازیان؛ شیوا دادبه

2.

شایستگی های مؤثر بر ورود موفق به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران (مطالعه چندموردی: پلتفرم های تاکسیرانی برخط اسنپ و تپسی)

صفحه 30-53
طالب بالنده؛ مهدی ابراهیمی؛ مهدی حقیقی کفاش؛ وحید خاشعی ورنامخواستی

3.

گونه‌شناسی فعالیت‌های سبزنُمایی شرکت‌ها

صفحه 54-83
مهسا جندقی؛ محمود نادری بنی؛ سیدمحمد طباطبایی نسب؛ مهدی سبک رو

4.

نگاشت شناختی توسعه کسب و کارهای الکترونیکی بنگاه‌های کوچک و متوسط استان یزد

صفحه 84-101
مائده دهقان؛ سید حبیب اله میرغفوری؛ علی مروتی شریف آبادی؛ حبیب زارع احمدآبادی

5.

تأثیر قابلیت‌های پویای بازاریابی بر انعطاف‌پذیری بازارمحور با تبیین نقش میانجی منابع مالی و پیکربندی فضایی

صفحه 102-136
محسن عارف نژاد؛ نسا بیرانوند؛ سید نجم الدین موسوی

6.

تبیین فن آوری و بازی وارسازی در توسعه کسب و کارها

صفحه 136-166
محسن اعظمی؛ کامران نظری؛ پیمان اکبری

7.

بررسی تأثیر قصد تولید مشترک و مشارکت در آینده بر قصد هم‌آفرینی ارزش در تجارت الکترونیک

صفحه 167-192
مهتاب غنی تفرشی؛ علی ملاحسینی؛ سعید ده یادگاری

8.

نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه

صفحه 193-216
زهرا رعیتی بنادکوکی؛ ابوالفضل دانایی

9.

نقش سرپرستی سوءاستفاده‌گرانه و فرسودگی عاطفی بر طفره‌روی اینترنتی کارکنان

صفحه 217-241
سیدرضا سیدجوادین؛ مهرداد استیری؛ پیوند میرزائیان خمسه

10.

تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان

صفحه 242-274
امین نیکبخت؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ محمدامین بلندپرواز؛ زهرا کاظمی