سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

نیکبخت, امین, ابراهیمی, ابوالقاسم, بلندپرواز, محمدامین, کاظمی, زهرا. (1402). تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15(32), 242-274. doi: 10.22034/jbar.2023.18457.4175
امین نیکبخت; ابوالقاسم ابراهیمی; محمدامین بلندپرواز; زهرا کاظمی. "تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15, 32, 1402, 242-274. doi: 10.22034/jbar.2023.18457.4175
نیکبخت, امین, ابراهیمی, ابوالقاسم, بلندپرواز, محمدامین, کاظمی, زهرا. (1402). 'تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15(32), pp. 242-274. doi: 10.22034/jbar.2023.18457.4175
نیکبخت, امین, ابراهیمی, ابوالقاسم, بلندپرواز, محمدامین, کاظمی, زهرا. تأثیر تأییدکننده‌های مشهور در رسانه‌های اجتماعی بر نگرش فرد در الگوی تصمیم‌گیری مشتریان. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1402; 15(32): 242-274. doi: 10.22034/jbar.2023.18457.4175