سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

اخوان خرازیان, مریم, دادبه, شیوا. (1402). شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15(32), 1-29. doi: 10.22034/jbar.2022.18672.4190
مریم اخوان خرازیان; شیوا دادبه. "شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15, 32, 1402, 1-29. doi: 10.22034/jbar.2022.18672.4190
اخوان خرازیان, مریم, دادبه, شیوا. (1402). 'شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15(32), pp. 1-29. doi: 10.22034/jbar.2022.18672.4190
اخوان خرازیان, مریم, دادبه, شیوا. شناسایی و تحلیل پیش‌برنده‌ها و بازدارنده‌های شکل‌گیری نگرش و قصد خرید برخط محصولات پوشاک وارداتی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1402; 15(32): 1-29. doi: 10.22034/jbar.2022.18672.4190