سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

رعیتی بنادکوکی, زهرا, دانایی, ابوالفضل. (1402). نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15(32), 193-216. doi: 10.22034/jbar.2023.19144.4231
زهرا رعیتی بنادکوکی; ابوالفضل دانایی. "نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15, 32, 1402, 193-216. doi: 10.22034/jbar.2023.19144.4231
رعیتی بنادکوکی, زهرا, دانایی, ابوالفضل. (1402). 'نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 15(32), pp. 193-216. doi: 10.22034/jbar.2023.19144.4231
رعیتی بنادکوکی, زهرا, دانایی, ابوالفضل. نقش تجربه مشتری و فعالیت‌های بازاریابی رسانه اجتماعی بر نیات مشتری با میانجی‌گری کیفیت رابطه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1402; 15(32): 193-216. doi: 10.22034/jbar.2023.19144.4231