سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری

صفحه 1-28
علی اصغر ساجدی فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ

2.

تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند

صفحه 29-56
مهدی دهقانی سلطانی؛ مریم مصباحی؛ سارا شیبانی

3.

تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت

صفحه 57-83
مجید فانی؛ محمدامین ترابی؛ سیده معصومه غمخواری

4.

الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان

صفحه 85-131
راحله انصاری؛ حمید بابایی میبدی؛ شهناز نایب زاده؛ شبنم محمدی اردکانی

5.

بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران

صفحه 133-153
سهیل پیرفکر؛ علی داوری؛ یوسف وکیلی؛ احمد راه چمنی

6.

مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان

صفحه 155-184
عاطفه صبوری سیس؛ محمد فاریابی؛ یونس جبارزاده

7.

ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی

صفحه 185-229
مرتضی مداح؛ مجید محمدشفیعی؛ حسین رضایی دولت آبادی

8.

مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز

صفحه 231-261
محمدعلی شاه حسینی؛ فهیمه ملااحمدی؛ نیما مختارزاده؛ مسعود کیماسی

9.

شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی

صفحه 263-290
علی شریعت نژاد؛ سید نجم الدین موسوی؛ سیده نسیم موسوی؛ الهه منیشداوی

10.

طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی

صفحه 291-316
محمدرضا زارع ده آبادی؛ بابک ضیاء؛ سید مجتبی سجادی