سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

فانی, مجید, ترابی, محمدامین, غمخواری, سیده معصومه. (1401). تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14(30), 57-83. doi: 10.22034/jbar.2023.17132.4040
مجید فانی; محمدامین ترابی; سیده معصومه غمخواری. "تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14, 30, 1401, 57-83. doi: 10.22034/jbar.2023.17132.4040
فانی, مجید, ترابی, محمدامین, غمخواری, سیده معصومه. (1401). 'تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14(30), pp. 57-83. doi: 10.22034/jbar.2023.17132.4040
فانی, مجید, ترابی, محمدامین, غمخواری, سیده معصومه. تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1401; 14(30): 57-83. doi: 10.22034/jbar.2023.17132.4040