سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ساجدی فر, علی اصغر, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1401). توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14(30), 1-28. doi: 10.22034/jbar.2022.15796.3852
علی اصغر ساجدی فر; زهره دهدشتی شاهرخ. "توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14, 30, 1401, 1-28. doi: 10.22034/jbar.2022.15796.3852
ساجدی فر, علی اصغر, دهدشتی شاهرخ, زهره. (1401). 'توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14(30), pp. 1-28. doi: 10.22034/jbar.2022.15796.3852
ساجدی فر, علی اصغر, دهدشتی شاهرخ, زهره. توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1401; 14(30): 1-28. doi: 10.22034/jbar.2022.15796.3852