سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

طراحی مدل وفاداری مصرف‌کننده مبتنی بر پیشران‌های ادراک مصرف‌کننده از نوآوری با رویکردهای کارکردی- شناختی و عاطفی-تجربی

صفحه 1-34
سهیلا خدامی؛ بهاره اصانلو؛ حدیث السادات مشعشعی

2.

ارائه مدل تسهیل تجارت فرامرزی در ایران

صفحه 35-60
بهنام َامیری؛ حبیب اله دانایی؛ محمدمهدی پرهیزگار؛ میرزا حسن حسینی

3.

بررسی تاثیرگذاری مدیریت یکپارچه زنجیره تأمین الکترونیکی کالا از طریق متغیرهای تعدیل‌گر مدیریت ریسک زنجیره تامین و مزیت رقابتی بر عملکرد سازمانی

صفحه 61-78
سیدحمزه خرم نسب؛ فرهاد حسین زاده لطفی؛ محمد رضا شهریاری؛ مانی شریفی

4.

آسیب‌شناسی و ارائه الگوی فرآیندی بازاریابی اخلاقی در حوزه کتب غیر درسی کودکان

صفحه 79-107
زهرا انجم شعاع؛ اسماعیل حسن پور قروقچی؛ مهدی باقری؛ محمد حسین رنجبر

5.

گونه‌شناسی مدل‌های‌ کسب‌و‌کار محصولات موفق دارویی در ایران (با تمرکز بر داروهای رقابتی در مرحله رشد)

صفحه 109-143
علی عسگرحلوائی؛ مهدی ابراهیمی

6.

تبیین خریدهای بدون برنامه مشتریان در مراکز خرید با توجه به نقش رفتار فروش انطباقی فروشندگان و ادراکات زمینه ای

صفحه 145-163
مریم نکوئی زاده؛ علیرضا امینی؛ فرناز سادات طباطبایی نیم آورد

7.

نقش تعدیل‌گر استراتژی کسب وکار بر رابطه بین ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی و عملکرد اقتصادی شرکت ها

صفحه 165-205
لیلا اسدی؛ سید علی واعظ؛ علیرضا جرجرزاده؛ احمد کعب عمیر

8.

تاثیر مدیریت ناب بر عملکرد توسعه محصول جدید

صفحه 207-237
سعید نجفی توانا؛ سید حسین چابک؛ سیده فائز هاشمی

9.

نقش‌آفرینی تفکراستراتژیک در افزایش تمایل شرکت‌ها به نوآوری: تأکید بر یادگیری استراتژیک

صفحه 239-266
سید حسین جلالی؛ عماد گل محمدی

10.

عملکرد استراتژی تجاری سازی مشارکتی: ائتلاف استراتژیک

صفحه 267-290
رویا شاکری؛ نورمحمد یعقوبی

11.

نقش شبکه‌های اجتماعی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان

صفحه 291-309
نادر نادری؛ حدیث پورجمشیدی

12.

تحلیل شناختی استراتژی های مدیریت ریسک منابع انسانی مبتنی بر مدل‌های ذهنی مدیران و ماتریس ارزیابی ریسک جهت ارتقاء عملکرد کسب و کار

صفحه 311-342
المیرا شاکری؛ حامد دهقانان؛ وحید خاشعی؛ محمد تقی تقوی فرد

13.

تاثیر سواد اطلاعاتی بر تصمیم خرید مصرف کننده در پهنه خرید دیجیتال

صفحه 343-369
آفرین شیرزادای؛ لیلا نامداریان؛ محمدرضا خوش نشین لنگرودی

14.

تاثیر توانمندسازی عرضه‌کنندگان بر هم‌طراحی نوآورانه: تحلیل نقش میانجی هوشمندی بازار

صفحه 371-394
رضا سپهوند؛ سید نجم الدین موسوی؛ محسن عارف نژاد؛ مسعود سپه وند

15.

طراحی شبکه زنجیره تأمین مواد غذایی مبتنی بر رضایتمندی مشتری در شرایط عدم قطعیت

صفحه 395-431
حسینعلی حسن پور؛ سید محمدرضا طاهری؛ فرامرز میکائیلی

16.

طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی

صفحه 433-454
زهرا ولی پوری؛ سیدمهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

17.

طراحی مدل رفتار شهروندی مشتری در مشتریان محصولات لوازم خانگی خارجی

صفحه 455-475
فروغ پورواحدی؛ سیدابوالفضل ابوالفضلی؛ مهران رضوانی؛ نیلوفر میرسپاسی

18.

تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده

صفحه 477-502
سیدحمید خدادادحسینی؛ محمد تابش مقدم؛ سجاد فتاح ناصرآباد

19.

ریشه‌یابی پیدایش و موفقیت جهان‌زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب

صفحه 503-532
هاشم آقازاده؛ سید حسین خبیری؛ مژده خوشنویس

20.

فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری

صفحه 533-560
عباسعلی رستگار؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ هادی قزوینی