سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

رستگار, عباسعلی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, قزوینی, هادی. (1400). فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(26), 533-560. doi: 10.22034/bar.2022.14729.3675
عباسعلی رستگار; مرتضی ملکی مین باش رزگاه; هادی قزوینی. "فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 26, 1400, 533-560. doi: 10.22034/bar.2022.14729.3675
رستگار, عباسعلی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, قزوینی, هادی. (1400). 'فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(26), pp. 533-560. doi: 10.22034/bar.2022.14729.3675
رستگار, عباسعلی, ملکی مین باش رزگاه, مرتضی, قزوینی, هادی. فعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعی و قصد مشتری با میانجی ارزش ادراک شده و رضایت مشتری. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(26): 533-560. doi: 10.22034/bar.2022.14729.3675