سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

خدادادحسینی, سیدحمید, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. (1400). تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(26), 477-502. doi: 10.22034/bar.2022.14243.3580
سیدحمید خدادادحسینی; محمد تابش مقدم; سجاد فتاح ناصرآباد. "تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 26, 1400, 477-502. doi: 10.22034/bar.2022.14243.3580
خدادادحسینی, سیدحمید, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. (1400). 'تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(26), pp. 477-502. doi: 10.22034/bar.2022.14243.3580
خدادادحسینی, سیدحمید, تابش مقدم, محمد, فتاح ناصرآباد, سجاد. تأثیر زیباشناختی محصولات بر قصد خرید و تعهد خرید در نقطه فروش با کارکردهای تعلق عاطفی و اهداف مصرف کننده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(26): 477-502. doi: 10.22034/bar.2022.14243.3580