سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ولی پوری, زهرا, جلالی, سیدمهدی, تبریزیان, بیتا. (1400). طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(26), 433-454. doi: 10.22034/bar.2022.14144.3565
زهرا ولی پوری; سیدمهدی جلالی; بیتا تبریزیان. "طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13, 26, 1400, 433-454. doi: 10.22034/bar.2022.14144.3565
ولی پوری, زهرا, جلالی, سیدمهدی, تبریزیان, بیتا. (1400). 'طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 13(26), pp. 433-454. doi: 10.22034/bar.2022.14144.3565
ولی پوری, زهرا, جلالی, سیدمهدی, تبریزیان, بیتا. طراحی فرایند افزایش فروش و سهم بازار شرکت های لبنی بر مبنای الگوی بازاریابی حسی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1400; 13(26): 433-454. doi: 10.22034/bar.2022.14144.3565