سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

اولویت بندی عوامل موثر بر عملکرد صندوق های سرمایه گذاری با استفاده از مدل تلفیقی QFD و AHP درمحیط فازی

صفحه 1-29
امیر مهدی قاضی فرد؛ حمید جمشیدی؛ مهدی پورمصطفی خشکرودی؛ محمد رضا حمیدی زاده؛ محمدرضا خیرخواه عسکرآباد

2.

بررسی تأثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان در صنعت پتروشیمی ایران

صفحه 30-46
محمد رضا حمیدی زاده؛ محمد رضا خیرخواه

3.

بررسی رابطه کارآفرینی شرکتی و تعالی عملکرد سازمانی در شرکت پیشگامان کویر یزد

صفحه 46-74
سید حیدر میرفخرالدینی؛ حبیب زارع احمدآبادی؛ علیرضا دشتکی

4.

بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی

صفحه 75-92
عباسعلی حاجی کریمی؛ تالین منصوریان

5.

تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر

صفحه 93-113
محمد حسین ابویی؛ مهدی باقری

6.

طراحی الگوی تدوین راهبرد در بنگاه های تولیدی

صفحه 114-140
هادی زارع؛ علی رضا شهرکی؛ فاطمه صفری؛ مرضیه خلیل زاده

7.

کاربرد محاسبات فازی در ماتریس های پورتفولیو به منظور بهبود تدوین راهبردهای سبد کسب وکار

صفحه 141-161
مهدی اکبری؛ محمود مرادی