سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ابویی, محمد حسین, باقری, مهدی. (1391). تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 4(8), 93-113.
محمد حسین ابویی; مهدی باقری. "تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 4, 8, 1391, 93-113.
ابویی, محمد حسین, باقری, مهدی. (1391). 'تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 4(8), pp. 93-113.
ابویی, محمد حسین, باقری, مهدی. تعیین نیازهای اولویت دار مشتریان خرده فروش برای ارتباط با شرکت در مراحل مختلف چرخه عمر. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1391; 4(8): 93-113.