سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

حاجی کریمی, عباسعلی, منصوریان, تالین. (1391). بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 4(8), 75-92.
عباسعلی حاجی کریمی; تالین منصوریان. "بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 4, 8, 1391, 75-92.
حاجی کریمی, عباسعلی, منصوریان, تالین. (1391). 'بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 4(8), pp. 75-92.
حاجی کریمی, عباسعلی, منصوریان, تالین. بررسی و تبیین نقش مدیریت دانش مشتری در بهبود عملکرد سازمانی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1391; 4(8): 75-92.