سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد


1.

بررسی رابطه بین کیفیت وب‌سایت و تحریک‌پذیری مصرف‌کننده با تمایل به خرید ناگهانی در محیط اینترنت

صفحه 1-17
محمد صالح ترکستانی؛ منا زندمهر؛ سید محمد افصحی زاده

2.

ارزیابی کارکردهای برنامه‌های تشویقی دولت بر عملکرد صادرات

صفحه 19-38
حبیب شهبازی؛ بابک شکیبانیا؛ اکرم عباسی فر

3.

چالش‌های پذیرش تجارت الکترونیک در کسب و کارهای کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شرکت‌های فعال مستقر در شهرک صنعتی بوشهر)

صفحه 39-63
مجید اسماعیل پور؛ سید یعقوب حسینی؛ یونس جعفرپور

4.

بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی

صفحه 65-97
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی

5.

قابلیت‌های پویا در استراتژی کسب مزیت رقابتی رابطه محور، مورد مطالعه صنعت ساختمان

صفحه 99-121
اسماعیل شاه طهماسبی؛ سیدحمید خدادادحسینی؛ اسدالله کردنائیج

6.

تاثیر قابلیت پویا و قابلیت نوآوری بر مزیت رقابتی

صفحه 123-141
معصومه حسین زاده شهری؛ صاحبه شاهینی

7.

تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی

صفحه 143-168
محمدمهدی ملکی؛ مسعود کرمی؛ محمد حقیقی

8.

بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد سازمانی در چارچوب مزیت رقابتی در شرکت های صنعتی کوچک و متوسط (مطالعه موردی: مجموعه‌ای از شهرک‌های صنعتی استان مازندران)

صفحه 169-187
سید محمد باقری؛ صفیه لطیفی؛ شکوفه محسنی ملردی

9.

تحلیلی بر موانع توسعه گردشگری الکترونیک در ایران؛ رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی

صفحه 189-212
علی دلشاد؛ فرزانه ابوهاشم آبادی؛ ایمن قاسمیان صاحبی؛ مهدی اجلی

10.

بررسی تاثیر قابلیت‌های شرکت و ارزش‌های مشارکتی بر ارزش ویژه برند صنعتی (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی استان بوشهر)

صفحه 213-232
مهدی نداف؛ منظر خواجه

11.

تاثیر نقش‌های استراتژیک بنگاه مادر بر الگوی اداره کسب و کارها

صفحه 233-251
عبداله اسدزاده

12.

بررسی تأثیر کیفیت خدمات سنتی و الکترونیک بر رقابت پذیری در نظام بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک صادرات شهر خرم آباد)

صفحه 253-276
سید نجم الدین موسوی؛ حجت وحدتی؛ سلیمان جعفری

13.

بررسی نقش واسط آمادگی برای خدمت در تأثیر نوآوری، ریسک پذیری و پیشگامی بر عملکرد در بانک‌های دولتی

صفحه 277-306
علیرضا حدادیان؛ فرشته صادقی؛ ناهید سالار باباخانی

14.

ارائه مدل بوم شناسی کسب وکار تامین مالی جمعی در ایران

صفحه 307-342
علی حاجی غلام سریزدی؛ علی رجب زاده قطری؛ علینقی مشایخی؛ علیرضا حسن زاده

15.

خرده ‌فرهنگ‌ها و سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف کنندگان (پژوهش بین فرهنگی: سنندج و تبریز)

صفحه 343-360
محمدرضا کریمی علویجه؛ رامینه کلهر؛ محمدمهدی احمدی