سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

ملکی, محمدمهدی, کرمی, مسعود, حقیقی, محمد. (1397). تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 10(19), 143-168.
محمدمهدی ملکی; مسعود کرمی; محمد حقیقی. "تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 10, 19, 1397, 143-168.
ملکی, محمدمهدی, کرمی, مسعود, حقیقی, محمد. (1397). 'تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 10(19), pp. 143-168.
ملکی, محمدمهدی, کرمی, مسعود, حقیقی, محمد. تأثیر انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت رویارویی خدماتی بر ادراک آن‌ها از کیفیت رویارویی خدماتی در خدمات بهداشتی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1397; 10(19): 143-168.