سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

احمدی زاد, آرمان, ورمقانی, مریم, کفچه, پرویز. (1396). تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), 197-224. doi: 10.29252/bar.9.17.197
آرمان احمدی زاد; مریم ورمقانی; پرویز کفچه. "تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9, 17, 1396, 197-224. doi: 10.29252/bar.9.17.197
احمدی زاد, آرمان, ورمقانی, مریم, کفچه, پرویز. (1396). 'تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), pp. 197-224. doi: 10.29252/bar.9.17.197
احمدی زاد, آرمان, ورمقانی, مریم, کفچه, پرویز. تأثیرپذیری صنعت گردشگری از بازاریابی الکترونیکی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1396; 9(17): 197-224. doi: 10.29252/bar.9.17.197