سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

منگلی, نسرین, رضائی, روح اله, صفا, لیلا. (1396). تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), 99-123. doi: 10.29252/bar.9.17.99
نسرین منگلی; روح اله رضائی; لیلا صفا. "تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9, 17, 1396, 99-123. doi: 10.29252/bar.9.17.99
منگلی, نسرین, رضائی, روح اله, صفا, لیلا. (1396). 'تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), pp. 99-123. doi: 10.29252/bar.9.17.99
منگلی, نسرین, رضائی, روح اله, صفا, لیلا. تأثیر عملکرد مشتری بر رابطه بین عملکرد مالی و بازاریابی کارآفرینانه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1396; 9(17): 99-123. doi: 10.29252/bar.9.17.99