سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

مظفری, محمد مهدی. (1396). کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), 81-97. doi: 10.29252/bar.9.17.81
محمد مهدی مظفری. "کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9, 17, 1396, 81-97. doi: 10.29252/bar.9.17.81
مظفری, محمد مهدی. (1396). 'کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), pp. 81-97. doi: 10.29252/bar.9.17.81
مظفری, محمد مهدی. کیفیت خدمات و الکترونیکی در صنعت بانکداری چابک. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1396; 9(17): 81-97. doi: 10.29252/bar.9.17.81