سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

حاجی حیدری, نسترن, هزاوه حصار مسکن, بابک, اشکانی, مهدی. (1399). تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران). کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(23), 445-471. doi: 10.22034/bar.2021.2539
نسترن حاجی حیدری; بابک هزاوه حصار مسکن; مهدی اشکانی. "تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران)". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 23, 1399, 445-471. doi: 10.22034/bar.2021.2539
حاجی حیدری, نسترن, هزاوه حصار مسکن, بابک, اشکانی, مهدی. (1399). 'تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران)', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(23), pp. 445-471. doi: 10.22034/bar.2021.2539
حاجی حیدری, نسترن, هزاوه حصار مسکن, بابک, اشکانی, مهدی. تاثیر شهرت و کیفیت سایت بر احساسات مشتریان، قصد خرید و ریسک ادراک شده (مورد مطالعه: سایت شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت در ایران). کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(23): 445-471. doi: 10.22034/bar.2021.2539