سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

محمدی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, حمیدیان پور, فخریه. (1399). تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(23), 339-364. doi: 10.22034/bar.2020.10241.2693
زهرا محمدی; مجید اسماعیل پور; فخریه حمیدیان پور. "تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12, 23, 1399, 339-364. doi: 10.22034/bar.2020.10241.2693
محمدی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, حمیدیان پور, فخریه. (1399). 'تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 12(23), pp. 339-364. doi: 10.22034/bar.2020.10241.2693
محمدی, زهرا, اسماعیل پور, مجید, حمیدیان پور, فخریه. تأثیر کارآفرینی محوری و بازارمحوری بر اثربخشی بازاریابی از طریق قابلیت بازاریابی در کسب‌وکارهای کوچک و متوسط. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1399; 12(23): 339-364. doi: 10.22034/bar.2020.10241.2693