سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

زکی پور, مهدی, نعمتی زاده, سینا, افشار کاظمی, محمدعلی. (1398). پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(22), 355-379. doi: 10.22034/jbar.2020.1586
مهدی زکی پور; سینا نعمتی زاده; محمدعلی افشار کاظمی. "پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 22, 1398, 355-379. doi: 10.22034/jbar.2020.1586
زکی پور, مهدی, نعمتی زاده, سینا, افشار کاظمی, محمدعلی. (1398). 'پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(22), pp. 355-379. doi: 10.22034/jbar.2020.1586
زکی پور, مهدی, نعمتی زاده, سینا, افشار کاظمی, محمدعلی. پیش‌بینی پاسخ مشتریان در بازاریابی مستقیم با شبکه‌های عصبی چندلایه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(22): 355-379. doi: 10.22034/jbar.2020.1586