سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

گلی, فاطمه, یزدانی, ناصر. (1398). تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(22), 305-331. doi: 10.22034/jbar.2020.1584
فاطمه گلی; ناصر یزدانی. "تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 22, 1398, 305-331. doi: 10.22034/jbar.2020.1584
گلی, فاطمه, یزدانی, ناصر. (1398). 'تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(22), pp. 305-331. doi: 10.22034/jbar.2020.1584
گلی, فاطمه, یزدانی, ناصر. تحقق وفاداری مشتریان در فضای آنلاین از طریق جامعه پذیری برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(22): 305-331. doi: 10.22034/jbar.2020.1584