سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

عظیمی, حسین, عزیزالهی, اکرم. (1398). تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(22), 149-176. doi: 10.22034/jbar.2020.1577
حسین عظیمی; اکرم عزیزالهی. "تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11, 22, 1398, 149-176. doi: 10.22034/jbar.2020.1577
عظیمی, حسین, عزیزالهی, اکرم. (1398). 'تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 11(22), pp. 149-176. doi: 10.22034/jbar.2020.1577
عظیمی, حسین, عزیزالهی, اکرم. تاثیر تجربه مصرف بر ارزش ویژه برند مبتنی بر نظر مصرف‌کننده. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1398; 11(22): 149-176. doi: 10.22034/jbar.2020.1577