سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

منصوری مؤید, فرشته, دانشفر, سالار, براتی, مهدیه. (1396). بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), 249-274. doi: 10.29252/bar.9.17.249
فرشته منصوری مؤید; سالار دانشفر; مهدیه براتی. "بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9, 17, 1396, 249-274. doi: 10.29252/bar.9.17.249
منصوری مؤید, فرشته, دانشفر, سالار, براتی, مهدیه. (1396). 'بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 9(17), pp. 249-274. doi: 10.29252/bar.9.17.249
منصوری مؤید, فرشته, دانشفر, سالار, براتی, مهدیه. بررسی تأثیر تجانس تصویر از خود با تصویر فروشگاه بر قصد خرید از فروشگاه: نقش ارزش ویژه برند فروشگاه. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1396; 9(17): 249-274. doi: 10.29252/bar.9.17.249