سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

دهقانی سلطانی, مهدی, مصباحی, مریم, شیبانی, سارا. (1401). تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14(30), 29-56. doi: 10.22034/jbar.2023.17123.4039
مهدی دهقانی سلطانی; مریم مصباحی; سارا شیبانی. "تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14, 30, 1401, 29-56. doi: 10.22034/jbar.2023.17123.4039
دهقانی سلطانی, مهدی, مصباحی, مریم, شیبانی, سارا. (1401). 'تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 14(30), pp. 29-56. doi: 10.22034/jbar.2023.17123.4039
دهقانی سلطانی, مهدی, مصباحی, مریم, شیبانی, سارا. تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1401; 14(30): 29-56. doi: 10.22034/jbar.2023.17123.4039