سامانه مدیریت نشریات علمی دانشگاه یزد

تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. (1397). بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 10(19), 65-97.
هادی تیموری; مریم گودرزوند چگینی. "بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی". کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 10, 19, 1397, 65-97.
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. (1397). 'بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی', کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 10(19), pp. 65-97.
تیموری, هادی, گودرزوند چگینی, مریم. بررسی عوامل فردی و سازمانی مؤثر بر وفاداری الکترونیکی با نقش متغیر میانجی رضایت الکترونیکی. کاوش‌نامه زبان و ادبیات فارسی, 1397; 10(19): 65-97.